G4 deurbel spontaan afgaan van Honeywell Chime

THX Marnix61! Door Chrome te gebruiken is het nu wel mogelijk. Had ik achteraf zelf kunnen bedenken. Gebruik in het algemeen Firefox en dat heeft vwb Unifi beperkingen. Heb en kan nu ook EA gebruiken. :)
THX.......
Raar trouwens dat bijv. Firefox en Opera beperkingen hebben met UI.COM.
Zijn toch op Chromium gebaseerde webbrowsers
 
Klopt. Maar UI gebruikt voor zijn ontwikkeling uitsluitend Chrome en maakt soms gebruik van functionaliteit die alleen in Chrome zelf zit. Het is jaren zo geweest dat de GUI van UI alleen op Chrome te gebruiken was. Elke andere browser werd geblokkeerd.
 
Firefox werkt hier prima met UI maar kan wat afhankelijk zijn van je instellingen, zeker als je alles dicht timmert.
Ik werk ook heel graag met FireFox Virgin Edition 96.0.2 (64-bit) in macOS voor mijn UniFi OS Controller / Account etc. Nooit echte problemen gehad. Chrome wilde bij mij nog wel eens bevriezen, met name in het Dashboard / Topology.
 
Helaas na 9 dagen goed gefunctioneerd te hebben ging vanochtend de bel weer spontaan af (5:16uur en om 5:48uur en daarna tot op heden nog 4 maal) Pfff..
Gisteren toevallig de oude chime geselecteerd die we altijd hebben gehad. Voor de zekerheid deze weer terug gezet maar daarna nog steeds ghosting.
Ben nu aan her denken om de DCP917DPS te vervangen door een relais en deze dan de originele bijgeleverde belknop te laten schakelen.
Iemand hier suggesties/comentaar/aanvullingen op?
Groet,
Bijter
 
Aanvulling:
zojuist updates uitgevoerd en nu blijft de bel om de paar minuten afgaan...........
UNVR 2.3.14 (was 2.3.10)
Protect 1.21.0 beta5 (was 1.21.0 beta3)
G4 doorbel 4.48.44 (was 4.48.16)
 
Toen die ghost chimes bij mij begonnen een paar maanden terug, is mijn G4 deurbel via RMA omgeruild. Ik heb nog geen tijd gehad om hem weer te installeren, als ik dit draadje zo volg is dat maar goed ook. Ik blijf het weel volgen en als het stabiel is dan hang ik hem wel weer terug.
 
Ik denk niet dat deze spookactiviteiten komen door een defect apparaat, althans niet algemeen.
Is vast een software probleempje.

Gisteravond binnen een uur een keer of 4-5 gebeurd.
Vanmorgen maar eens even de handleiding van mijn Honeywell gong opgezocht.
Kan deze gemakkelijk even stil zetten voor de nachtelijke uren.
 
  • Leuk
Waarderingen: The_ike_master
Ik denk niet dat deze spookactiviteiten komen door een defect apparaat, althans niet algemeen.
Is vast een software probleempje.

Gisteravond binnen een uur een keer of 4-5 gebeurd.
Vanmorgen maar eens even de handleiding van mijn Honeywell gong opgezocht.
Kan deze gemakkelijk even stil zetten voor de nachtelijke uren.
Ook ik denk dat het hier gaat om een software matig probleem. In de nacht gaat de chime hier ook op mute
 
Word gek van dat ding,te pas en te onpas gaat dat ding af,heb ook Honeywell binnenmodules hangen.
Het is belachelijk dat hier nog geen oplossing voor is.
Heb hem nu ongeveer een jaar , contact gehad meerdere malen ,en er blijven maar beloftes gemaakt worden met de nieuwe software die gaat komen.
Ga maar weer over op een normale drukker denk ik. 😞

Richard S
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..