Er komt geen melding bij, maar zie dat de datum wel veranderd is van 10-10 naar 11-10 ?? mogelijk speelt dit al langer als er geen nieuwe regel meer bijkomtIk ga er van uit dat er wel een fix komt. Misschien wel verstandig om het te melden bij Ubiquiti.
Krijg je de melding nu elke dag? Kan ook zo zijn dat de server eenmalig niet te bereiken was. Die handtekening update vindt 1 keer per dag plaats.
Heb een ticket aangemaakt. we gaan het zien wat ze er van vinden.
Maar de link van @m4v3r1ck is 10 dagen geleden gestart. Wat dan weer past bij de datum van mijn laatste melding. Zou mij toch goed kunnen voorstellen dat er op korte tijd een patch voor komt
Het is gewoon een slordigheid van Ubiquiti en een oude ca-certificates package die niet is geupdate, het is al een tijdje bekend dat de root certificaten van Letsencrypt zouden verlopen.
Dus of handmatig deze met ssh aanpassen of inderdaad wachten totdat het UI team het change proces is doorgekomen en ze het gaan uitrollen in nieuwe firmware.
Nee, ik heb even een paar afbeeldingen voor je gemaakt van mijn UCK-G2-PLUS:Schermafdruk ga ik vanavond doen, ben nu aan het werk en niet in de gelegenheid. Maar dit scherm ziet er geheel anders uit in mijn versie.
Deze afbeelding komt vanaf het scherm onderhoud ?