Dag Allen,
Ik heb bij een klant een AP ( U6+) geïnstalleerd alleen moest deze gereset worden door veranderingen in de volledige configuratie (Cloud controller op apparte host ipv rpi + veranderingen voor het netwerk).
Nu krijgt de AP geen IP-adres meer op dat specifieke poort.
Dit heb ik al geprobeerd
- Reset
- Uitkomst wallport bij switch op andere poort gestoken
- Andere wallport (geen probleem)
- Andere AP (zelfde probleem)
- Local connection naar de AP. (Zie ik zelf niet)
- Toevoegen via QR/MAC (werkt niet)
- Komt ook niet in de APP
De AP is steady white, dus eigenlijk klaar voor adoption.
Ik heb hem geconfigureerd op een andere plaats en daar proberen insteken, alleen daar krijg ik flikkerend blauw, m.a.w. dat hij geen verbinding kan maken.
Ik ga volgende week de kabel & poort eens uitmeten om te kijken of er niets mis kan gegaan zijn. Maar dit lijkt met sterk aangezien er voordien geen enkel probleem was. Heeft iemand anders dit al meegemaakt? Zoja wat heeft het kunnen oplossen?
De AP op een andere locatie (permanent) zetten is helaas geen optie aangezien dit in een magazijn is met vele machines - dus dat is de ideale locatie.
Momenteel zit de AP in een andere wall-port maar is de connectie nog altijd niet ideaal.
Thanks!
Ik heb bij een klant een AP ( U6+) geïnstalleerd alleen moest deze gereset worden door veranderingen in de volledige configuratie (Cloud controller op apparte host ipv rpi + veranderingen voor het netwerk).
Nu krijgt de AP geen IP-adres meer op dat specifieke poort.
Dit heb ik al geprobeerd
- Reset
- Uitkomst wallport bij switch op andere poort gestoken
- Andere wallport (geen probleem)
- Andere AP (zelfde probleem)
- Local connection naar de AP. (Zie ik zelf niet)
- Toevoegen via QR/MAC (werkt niet)
- Komt ook niet in de APP
De AP is steady white, dus eigenlijk klaar voor adoption.
Ik heb hem geconfigureerd op een andere plaats en daar proberen insteken, alleen daar krijg ik flikkerend blauw, m.a.w. dat hij geen verbinding kan maken.
Ik ga volgende week de kabel & poort eens uitmeten om te kijken of er niets mis kan gegaan zijn. Maar dit lijkt met sterk aangezien er voordien geen enkel probleem was. Heeft iemand anders dit al meegemaakt? Zoja wat heeft het kunnen oplossen?
De AP op een andere locatie (permanent) zetten is helaas geen optie aangezien dit in een magazijn is met vele machines - dus dat is de ideale locatie.
Momenteel zit de AP in een andere wall-port maar is de connectie nog altijd niet ideaal.
Thanks!