Hallo allemaal,
Ik kreeg vorige week de melding ' Kan ip adres niet verkrijgen' op vier apparaten (twee laptops en twee telefoons) in mijn netwerk. Ik heb toen de usg opnieuw opgestart, na drie keer opstarten deed internet het weer. Vandaag krijg ik weer op vier apparaten de melding 'Kan ip adres niet verkrijgen'. Dit zijn laptops en telefoons waar we veel gebruik van maken omdat wethuiswerken. Router weer opgestart, maar helaas, het werkt nog steeds niet. In de controller zie ik dat de ervaring is 60%. Mijn telefoon heeft geen ip adres gekregen. Er zijn apparaten waarop internet wel werkt. Ik weet dat het verschillende oorzaken hebben, maar weet nu ff niet wat ik kan doen om het op te lossen? Mijn volledige netwerk is van unifi.
Bedankt
Ik kreeg vorige week de melding ' Kan ip adres niet verkrijgen' op vier apparaten (twee laptops en twee telefoons) in mijn netwerk. Ik heb toen de usg opnieuw opgestart, na drie keer opstarten deed internet het weer. Vandaag krijg ik weer op vier apparaten de melding 'Kan ip adres niet verkrijgen'. Dit zijn laptops en telefoons waar we veel gebruik van maken omdat wethuiswerken. Router weer opgestart, maar helaas, het werkt nog steeds niet. In de controller zie ik dat de ervaring is 60%. Mijn telefoon heeft geen ip adres gekregen. Er zijn apparaten waarop internet wel werkt. Ik weet dat het verschillende oorzaken hebben, maar weet nu ff niet wat ik kan doen om het op te lossen? Mijn volledige netwerk is van unifi.
Bedankt