Hallo allen,
Een kennis van mij heeft het volgende probleem. De Protect app laadt de beelden niet/connect niet (zie screenshot). Dit gebeurd zowel op zijn iPhone als iPad.
Het maakt ook niet uit of de iPhone/iPad verbonden is met zijn WiFi netwerk thuis, elders of via LTE.
Hij gebruikt een CloudKey Gen2 Plus en enkele G4 Pro camera’s. Het probleem heeft hij nu zo’n 2 weken.
Wat heb ik al geprobeerd/gecontroleerd;
- Protect app is up-to-date
- In de Protect app de videokwaliteit op LOW gezet zodat er lagere resolutie beelden geladen hoeven te worden
- iPhone en iPad OS zijn up-to-date
- Cloudkey firmware is up-to-date
- UniFiOS is up-to-date
- Protect applicatie op Cloudkey is up-to-date
- alles een reboot gegeven
- netwerkkabel veranderd naar Cloudkey
- UniFiOS is wel benaderbaar en kan zonder problemen daar aanpassingen doen.
Wat zie ik over het hoofd? Graag jullie advies. Alvast bedankt!!
Een kennis van mij heeft het volgende probleem. De Protect app laadt de beelden niet/connect niet (zie screenshot). Dit gebeurd zowel op zijn iPhone als iPad.
Het maakt ook niet uit of de iPhone/iPad verbonden is met zijn WiFi netwerk thuis, elders of via LTE.
Hij gebruikt een CloudKey Gen2 Plus en enkele G4 Pro camera’s. Het probleem heeft hij nu zo’n 2 weken.
Wat heb ik al geprobeerd/gecontroleerd;
- Protect app is up-to-date
- In de Protect app de videokwaliteit op LOW gezet zodat er lagere resolutie beelden geladen hoeven te worden
- iPhone en iPad OS zijn up-to-date
- Cloudkey firmware is up-to-date
- UniFiOS is up-to-date
- Protect applicatie op Cloudkey is up-to-date
- alles een reboot gegeven
- netwerkkabel veranderd naar Cloudkey
- UniFiOS is wel benaderbaar en kan zonder problemen daar aanpassingen doen.
Wat zie ik over het hoofd? Graag jullie advies. Alvast bedankt!!
Laatst bewerkt: