Remote acces

Ik heb net mijn UI account wachtwoord aangepast.
Maar je moet nu wel een heel moeilijk password aanmaken.
Dus ze hebben wel wat gedaan aan dat.
Is er iets veranderd dan ? Ik kan sinds gisteren niet meer via cloud access naar mijn netwerk, alleen van binnenuit (en VPN).
 
Nee, er is niets veranderd.Het advies om je wachtwoord aan te passen was al enkele maanden geleden gegeven.
 
Ik heb nog steeds geen cloud access :unsure: :oops:
Vreemd hier werkt alles nog steeds zonder problemen. Heb je wel gecontroleerd of remote acces nog steeds aanstaat want ik heb ook wel eens gehad dat het na een update niet meer werkte en toen moest ik remote acces een keer uitzetten en weer aanzetten en toen werkte het wel weer.
 
Ik heb hier niks veranderd en heeft altijd prima gewerkt, van het een op het ander moment niet meer, aangezien ik de enige ben maar eens gaan speuren
 
Ja als lokale controler zie ik hem
Ik heb net getest en als ik remote uitzet kan ik niet via de iOS app meer inloggen. Ook niet met lokaal account. Ik ben dus wel verbonden via WiFi met m’n lokale netwerk.
Blijkbaar werken de mobiel apps alleen via remote access? Of mis ik iets?
 
Op Android en IOS kan je ook lokaal inloggen.
Je moet dan wel de controller handmatig toevoegen met ip-adres en port 1443.
En je moet een local account hebben.
Net op beide getest en dat werkt alleen voor Network met Protect dus niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie the Eagle
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..