.tgz file downloaden?

JCH

UniFier
3 okt 2020
25
4
8
Goedenavond,

Ik ben in contact met UI tech support over een issue met mijn G4 doorbell. De microfoon werkt niet meer en krijg een constante ruis te horen.
Inmiddels, op verzoek van de support medewerker een aantal stappen ondernomen, sensitiviteit aangepast etc. unmanaged en factory reset gedaan.
Helaas resultaat is hetzelfde.

Nu moet ik een support file toesturen, in .tgz extensie. echter als ik die download is het een .supp extensie en dt wil men juist niet.
Ik zie geen optie om dit tijdens het downloaden te veranderen. Iemand tips ? Werk met via de os controler op een MacBook met M1 chip en safari.

Mocht iemand bovenstaande klacht herkennen en opgelost hebben hoor ik het natuurlijk ook graag -:)

dankjewel.
Jurrie
 
Ik ken die klacht niet. Wat je mss nog kunt testen mss om hem een tijdje van de stroom afhalen, daarna weer volledig op laten starten en dan een reset.
Ik denk dat ze bedoelen een sup file vanuit protect, jij haalt hem wss van de deurbel zelf.
Screenshot 2022-01-05 at 22-14-43 UniFi OS - UCKG2+.png
 
Ik ken die klacht niet. Wat je mss nog kunt testen mss om hem een tijdje van de stroom afhalen, daarna weer volledig op laten starten en dan een reset.
Ik denk dat ze bedoelen een sup file vanuit protect, jij haalt hem wss van de deurbel zelf.
Bekijk bijlage 4471
dank voor je reactie. ik zie nu het verschil. ik was de support file aan het downloaden vanuit de netwerk controller. dan krijg je een .supp file.
via de OS controller idd een .tgz file.

merci, ik zal de tip met power off ook nog een keer proberen.

gr
Jurrie
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..