Thema configurator

Third Party hardware aansluiten via Talk

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvink

UniFier
Lid sinds
17 aug 2021
Berichten
16
Waarderingsscore
3
Punten
3
1/3
Thread owner
Goedemiddag!

Het moet volgens mij mogelijk zijn om third party componenten te registeren in Talk op de Unifi Dream Machine Pro. Enkel kom je gelijk in een wizard uit en kan je deze niet afsluiten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groeten Melvin
 
Maar, als je dat draadje goed leest staat daar ook dat je minimaal 1 Unifi Talk device moet hebben. Om door die Wizard heen te komen.
Lijkt me ook ergens logisch, je betaalt voor de hardware, niet de bijbehorende software.
 
Thread owner
Dat klopt inderdaad. Alleen betaal je ook voor de Dream Machine Pro. Dus zou je verwachten dat je alle faciliteiten zou kunnen gebruiken. Maar helaas
 
Ik weet dat je 1 toestel van de Unifi-talk moet hebben. Ik wilde er al 1 aanschaffen maar lastig te krijgen in NL.
Op dit moment draaien hier 2x sip-servers, als ik die kon vervangen met Talk zou dat mooi zijn. Op eerdere vragen naar mensen met ervaring is geen gehoor gegeven…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan