UDM Pro reageert niet

Tazmanian

UniFier
5 feb 2020
87
12
8
Ik gebruik al een geruime tijd de UDM Pro.

Nu heb ik dat deze telkens na X tijd unresponsive wordt.
Het internet en dergelijk werkt allemaal naar behoren, daar is er geen enkel probleem, de devices geraken verbonden ook via wifi. Maar ik geraak niet meer in de GUI.
Of na een hele tijd krijg ik dit te zien (zie screenshot onderaan)

Via de App krijg ik ook geen verbinding.
Ik kan via het online UI dashboard het toestel wel herstarten (maar dat kan 15-20 min duren eer die terug online komt)
Nu is het 19 dagen geleden dat ik hem heb moeten herstarten.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Alle toestellen hebben de laatste beschikbare firmware (UDM Pro v1.12.33)

EDIT: Ook de integratie met Home Assistant werkt dan niet meer.


Schermafbeelding 2023-01-18 083803.png
 
En de console zelf? Kun je daarop inloggen?
Loopt het geheugengebruik van de UDM Pro langzamerhand op?
Wat als je alleen de netwerk app herstart?
 
Nee geraak niet op de console (via SSH nog niet geprobeerd)
De CPU was normaal 39%. Geheugen was ook minder dan 50%, geen idee meer hoe het exact was. Kan ik volgende keer checken.

Hoe herstart je enkel de netwerk app?
 
Overigens zijn er op het officiële UI forum meer mensen die dit probleem hebben met firmware 1.12.33.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..