Ik heb al een tijd een UDR staan met Ziggo internet (aangesloten op de WAN poort en Bridge mode uitstaan op het ziggo modem) maar sinds een week lijkt het of de UDR soort van uitvalt (alles lijkt te werken maar ik heb dan geen Wifi meer en de UDR is ook niet meer benaderbaar via mijn App.
ik heb nu eerst het modem van Ziggo gereset maar dan verabderd er niets daarna de UDR gereboot door de stekker eruit te trekken en dan werkt binnen een paar minuten alles weer prima.
ik heb geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn maar heb dit nu al 3 keer in 2 weken gehad ( de laatste waren na 6 dagen uptime)
iemand enig idee of iemand hier ook ervaring mee ik ben geen IT specialist maar ben er ook niet geheel onbekend mee.
wellicht heeft het te maken met een update (auto update staat aan) wellicht een idee om dit uit te zetten.
ik hoor graag van ieand of dit een bekend probleem is en of er iets aan te doen is hiervoor had ik nooit problemen en werkte de UDR perfect.
alvast dak mvg Mark
ik heb nu eerst het modem van Ziggo gereset maar dan verabderd er niets daarna de UDR gereboot door de stekker eruit te trekken en dan werkt binnen een paar minuten alles weer prima.
ik heb geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn maar heb dit nu al 3 keer in 2 weken gehad ( de laatste waren na 6 dagen uptime)
iemand enig idee of iemand hier ook ervaring mee ik ben geen IT specialist maar ben er ook niet geheel onbekend mee.
wellicht heeft het te maken met een update (auto update staat aan) wellicht een idee om dit uit te zetten.
ik hoor graag van ieand of dit een bekend probleem is en of er iets aan te doen is hiervoor had ik nooit problemen en werkte de UDR perfect.
alvast dak mvg Mark