Official UniFi Network Application 7.4.156

Waar zie je 'offline' staan? Kun je nog wel op de console zelf inloggen?
 
Weer zo een veel te snel uitgebrachte update waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten.
Vouchers moeten nu worden aangemaakt in het hoofdscherm onder het icoon ((O))
Lengte van de vouchers alleen in te stellen in uren.
Vervolgens het uitprinten hiervan is een regelrechte ramp en deze update is official ?
Dacht dat ik de enige was die daar last van had, de uren ingeven (geen dagen minuten of etcetera. keuze) en vervolgens als je de vouchers afdrukt krijg je ze niet normaal op je label ( dymo 14004 of zoiets gebruik ik ) laat staan als je een badge van meer als 2 wilt afdrukken... Ik vind het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...
 
Waar zie je 'offline' staan? Kun je nog wel op de console zelf inloggen?
Ik zie dat in de app en in de webinterface zijn de poorten grijs. Zie plaatjes hierboven.
Ik kan nog wel inloggen op de webinterface via ui.com en ook rechtstreeks op het ip adres van de UDM-SE.
Ben nu een paar dagen van huis, maar zie je reactie graag tegemoet, @Hofstede. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Deze versie van de Netwerk Application werkt NIET op een Raspberry Pi met de 32-bits versie van Bullseye. Hij laat zich wel installeren (apt upgrade), maar de service kan daarna niet meer gestart worden. Ik heb de package daarna ge-purged, version 7.3.83 geherinstalleerd en de backup van de configuratie teruggezet. Gratis en voor niets voor jullie "getest" :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie the Eagle
Klopt. 32-bits OS wordt niet meer ondersteund. Dat is ook de reden dat men de originele CloudKeys niet meer kan gebruiken.
 
Ik zie dat in de app en in de webinterface zijn de poorten grijs. Zie plaatjes hierboven.
Ik kan nog wel inloggen op de webinterface via ui.com en ook rechtstreeks op het ip adres van de UDM-SE.
Ben nu een paar dagen van huis, maar zie je reactie graag tegemoet, @Hofstede. Alvast bedankt.
Met zo weinig info valt er helaas niet zo veel te reageren. :cry:
 
Ik zie dat in de app en in de webinterface zijn de poorten grijs. Zie plaatjes hierboven.
Ik kan nog wel inloggen op de webinterface via ui.com en ook rechtstreeks op het ip adres van de UDM-SE.
Ben nu een paar dagen van huis, maar zie je reactie graag tegemoet, @Hofstede. Alvast bedankt.
1686123740483.png

Screenshot_2023-06-07-09-43-14-83_46636d2786c302145b95fb4ccadc8f13.jpg
 

Bijlagen

  • 1686123807036.png
    1686123807036.png
    29,5 KB · Weergaven: 4
En een screenshot van het Unifi OS portal? Vergeet de app even voor nu.
 
Deze issue heb ik eerder gezien maar dat was met hele vroege versies van de firmware. Dan kan de controller niet communiceren met de ingebouwde router van de UDM Pro.
In de meeste gevallen was de oplossing om de UDM Pro te resetten en backups van de gebruikte applicaties terug te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hanzie56
Deze issue heb ik eerder gezien maar dat was met hele vroege versies van de firmware. Dan kan de controller niet communiceren met de ingebouwde router van de UDM Pro.
In de meeste gevallen was de oplossing om de UDM Pro te resetten en backups van de gebruikte applicaties terug te zetten.
Maar alles werkt verder wel gewoon, dat is het gekke...
 
Dat klopt. Het ingebouwde router deel draait gewoon met de laatste configuratie, maar omdat de controller niet kan communiceren met de router kun je de status niet bekijken en niets veranderen.
Je zou nog kunnen proberen in de logs te kijken of je daar iets ziet, of een ticket inschieten bij UI.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..