Thema configurator

Waarom wordt er altijd wlan0 aangeven

Johan De Jong

Brons
UniFier
Lid sinds
23 dec 2021
Berichten
184
Waarderingsscore
43
Punten
28
Leeftijd
60
Locatie
Lelystad
Website
www.jjcweb.nl
1/3
Thread owner
Hallo Unifi gekken

Waarom word er altijd wlan0 aangeven in de controller. Zie bijlage.

Groetjes Johan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220801-170223.jpg
    Screenshot_20220801-170223.jpg
    335,2 KB · Weergaven: 40
Dat zijn twee WiFi apparaten op jouw netwerk die zich met de naam 'wlan0' identificeren. Jij moet zelf uitvinden welke apparaten dat zijn.
 
Terug
Bovenaan