- Lid sinds
- 23 dec 2021
- Berichten
- 184
- Locatie
- Lelystad
- Website
- www.jjcweb.nl
1/3
Hallo UniFi-gebruikers,
Ik heb een vraag. Ik wil vanuit de meterkast een glasvezelkabel naar de zolder trekken / leggen. Daarbij moet ik uiteraard rekening houden met de buigradius.
Met welke merken en type kabels hebben jullie goede ervaringen mee?
Groetjes Johan
PS: ik ga dit in een K40 goot leggen.
Ik heb een vraag. Ik wil vanuit de meterkast een glasvezelkabel naar de zolder trekken / leggen. Daarbij moet ik uiteraard rekening houden met de buigradius.
Met welke merken en type kabels hebben jullie goede ervaringen mee?
Groetjes Johan
PS: ik ga dit in een K40 goot leggen.
Laatst bewerkt:
