Krijg na overstap Caiway naar delta de verbinding tussen Sagecom fast 5684 en UDM pro niet werkend.

De lampjes op de sagecom geven aan dat de verbinding goed is, power, fiber/pon en internet ( en voip ) branden
UniFi app zegt : geen internet

Verbinding snelheid delta is 2GB,
Heb op de Sagecom de 10G lan aansluiting gebruikt,
Heb in wan2 van UDM pro SFP+ to RJ45 converter geplaatst, config geeft ook aan sat Wan2 poort ingebruik is.
Echter ISP health kleurt rood met 0bit throughput
 
Welk subnet gebruikt de sagecom voor zijn LAN zijde? Mogelijk zitten nu op de UDM Pro WAN en LAN op hetzelfde subnet en dat kan dus niet.
 
En zoals verwacht zegt Delta dat ze kunnen zien dat de Sagecom router werkt

Goede middag heer Hofstede, idd lijkt het er op dat daar iets niet klopt, van de sagecom gebruik ik de 10G lan poort als uitgang naar de 10G wanpoort van de UDM pro. De sagecom is een router met i.p.v.-adres 192.168.1.254 subnet mask 255.255.255.0

IP-Adres van UDM pro is 192.168.1.1, subnet 255.255.255.0

Ook staat dhcp van de sagecom aan, ip range .3 t/m .253
 
Dank voor het advies, zoals je wss al begrijpt ben ik toch wel een beetje een leek, heb net al geprobeerd om het subnet mask van de sagecom aan te passen, blijkbaar zijn daar regels voor want mijn aanpassing werd niet geaccepteerd.
Heb je een suggestie??