D
DennisKR
Guest
Goedeavond,
buiten het probleem wat ik hier beschreven heb (https://unifi-forum.nl/threads/oude-switch-vervangen-met-unifi-8-60.1174/) heb ik ook een ander probleem en dat is dat ik totaal geen toegangscode heb tot de cloudkey en dus ook niet iets zou kunnen aanpassen in het netwerk/controller. Hoe krijg ik weer toegang tot het netwerk? Zit er niks anders op dan de Cloud Key te resetten oid en alles opnieuw op te zetten? Is dat makkelijk gedaan? Het gaat gewoon om een thuisnetwerk met een Experiabox en daarnaast een USG, twee std switches, twee Unify switches en een stuk of 7-8 AP's. Kwestie van resetten, opstarten en alles activeren en hij moet het doen?
Ja, ik ben echt een compleet beginner wat betreft dit onderwerp. Ik mag dan wel developer zijn maar dit blijft echt totaal iets anders altijd haha. Bedankt alvast voor jullie hulp.
buiten het probleem wat ik hier beschreven heb (https://unifi-forum.nl/threads/oude-switch-vervangen-met-unifi-8-60.1174/) heb ik ook een ander probleem en dat is dat ik totaal geen toegangscode heb tot de cloudkey en dus ook niet iets zou kunnen aanpassen in het netwerk/controller. Hoe krijg ik weer toegang tot het netwerk? Zit er niks anders op dan de Cloud Key te resetten oid en alles opnieuw op te zetten? Is dat makkelijk gedaan? Het gaat gewoon om een thuisnetwerk met een Experiabox en daarnaast een USG, twee std switches, twee Unify switches en een stuk of 7-8 AP's. Kwestie van resetten, opstarten en alles activeren en hij moet het doen?
Ja, ik ben echt een compleet beginner wat betreft dit onderwerp. Ik mag dan wel developer zijn maar dit blijft echt totaal iets anders altijd haha. Bedankt alvast voor jullie hulp.