Ik maak al enkele jaren gebruik van 4x UAP-AC-Pro nu met version 4.3.24.11355 i.c.m. een cloud key.
Sinds 1 week heb ik klachten dat ik op de devices geen internet heb, ik behoud wel het netwerk naar de AP.
De uptime van de AP blijft netjes doorlopen.
Tijdelijk als kruistest op de Experiabox van KPN WIFI aangezet, deze blijft zonder problemen werken waardoor het uitwijst dat het aan de UniFi producten ligt.
Ik heb alles al volledig gereset, nieuw SSID aangemaakt zonder succes. Nieuwe bekabeling getest, 1 AP rechtstreeks aangesloten zonder Netgear POE switch maar behou dezelfde klachten. Lijkt alsof er iets in het UniFi netwerk niet goed staat.
In mijn dashboard zie ik bij Anomalies veel van deze meldingen:
Client xxxx is having trouble resolving a domain name to an IP address (DNS timeout).for last 2 hours.
Onbekend of ik deze meldingen ook had toen alles goed werkte. Jullie enig idee hoe dit op te lossen?
Sinds 1 week heb ik klachten dat ik op de devices geen internet heb, ik behoud wel het netwerk naar de AP.
De uptime van de AP blijft netjes doorlopen.
Tijdelijk als kruistest op de Experiabox van KPN WIFI aangezet, deze blijft zonder problemen werken waardoor het uitwijst dat het aan de UniFi producten ligt.
Ik heb alles al volledig gereset, nieuw SSID aangemaakt zonder succes. Nieuwe bekabeling getest, 1 AP rechtstreeks aangesloten zonder Netgear POE switch maar behou dezelfde klachten. Lijkt alsof er iets in het UniFi netwerk niet goed staat.
In mijn dashboard zie ik bij Anomalies veel van deze meldingen:
Client xxxx is having trouble resolving a domain name to an IP address (DNS timeout).for last 2 hours.
Onbekend of ik deze meldingen ook had toen alles goed werkte. Jullie enig idee hoe dit op te lossen?