Ik heb al een flinke tijd een Nest Deurbel in gebruik. Nu kreeg ik de laatste tijd meldingen dat de bel "offline" was en kwam ik erachter dat deze met een acces point een verdieping hoger verbonden was.
Daar wilde ik de bel opnieuw verbinden met mijn netwerk maar helaas lukt dit niet meer?
Wat ik heb gedaan:
- Reset deurbel (geen verbetering)
- Nieuw netwerk aangemaakt (geen verbetering)
- Andere apparaten verbinden razendsnel en zonder problemen
- Als ik de bel verbind met de hotspot van mijn telefoon wordt er wel snel een verbinding gemaakt?
-Volgens diverse berichten op het internet de optie "performance management settings" uitgezet. Ondanks de vele berichten geeft dit bij mij helaas geen verbetering...
Het gaat om :
-Per verdieping een acces point lite
-Unifi security gateway
-unifi cloudkey
Nogmaals de unifi producten hebben eigenlijk nooit voor problemen gezorgd mijn wifi netwerk "loopt als een trein"
Daar wilde ik de bel opnieuw verbinden met mijn netwerk maar helaas lukt dit niet meer?
Wat ik heb gedaan:
- Reset deurbel (geen verbetering)
- Nieuw netwerk aangemaakt (geen verbetering)
- Andere apparaten verbinden razendsnel en zonder problemen
- Als ik de bel verbind met de hotspot van mijn telefoon wordt er wel snel een verbinding gemaakt?
-Volgens diverse berichten op het internet de optie "performance management settings" uitgezet. Ondanks de vele berichten geeft dit bij mij helaas geen verbetering...
Het gaat om :
-Per verdieping een acces point lite
-Unifi security gateway
-unifi cloudkey
Nogmaals de unifi producten hebben eigenlijk nooit voor problemen gezorgd mijn wifi netwerk "loopt als een trein"