Nieuwe modem ziggo ontvangen uck-g2-plus niet meer bereikbaar

Thx, maar balen! Jammer dat die cloudkeys zo onbetrouwbaar zijn. Is een dream machine dan beter? Het is denk ik anders lastig om alle acces point los te managen, of wat is jullie advies. Grt michel
 
Ja dat klopt, alleen aan de power hetzelfde ip adres. Ook de naamgeving van de cloudkey op het scherm wijzigt niet, daarom zeker dat hij niet naar de fabrieksinstellingen teruggaat. Grt, michel
 
Ja dat klopt, alleen aan de power hetzelfde ip adres. Ook de naamgeving van de cloudkey op het scherm wijzigt niet, daarom zeker dat hij niet naar de fabrieksinstellingen teruggaat. Grt, michel
nee, dat doet ie inderdaad niet, helaas. Je zou de recovery mode kunnen proberen zoals hierboven genoemd; daarna houdt het op vrees ik. Wat ik vreemd vind is dat dit samen valt met een modem-wissel. Technisch gezien zou dat er helemaal niets mee te maken mogen hebben.
 
Goede avond Michelvanwanrooi

ZIGGO is Nederland breed de huidige Technocolor router aan het vervangen voor nieuwe router. Daarbij zijn ze ook meteen overgegaan naar IPv6 versie ipv IPv4
Mocht je een nieuwe ZIGGO modem hebben ontvangen, dan heb je ook niet meer de mogelijkheid om de advance settings te komen.
Mocht al je achterliggende hardware ingesteld zijn op IPv4 dan moet je contact opnemen met ZIGGO deze kunnen dan vanaf afstand de ZIGGO modem weer inspoelen op basis van IPv4, dit neemt ongeveer 15 a 30 minuten in beslag. Hierna zou je misschien wel weer je Cloudkey zien.

Misschien is dit de oplossing voor je probleem.

Succes met testen in deze.

Groet,

Frank
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Misschien te simpel gedacht, maar ik zou de DHCP van de nighthawk adressen uit laten geven in de 192.168.172.x range. Mocht de cloudkey een fixed ip-adres hebben dan kan je er weer bij komen.
 
dank, nighthawk er tussenuit gehaald en rechtstreeks met de ck ingelogd. Op een vage manier kon ik daarna weer bij de cloudkey. Ik moest wel alle acces points opnieuw installeren. Gelukkig werkt het weer. Dank allemaal voor jullie hulp.

Grt, michel
 
  • Leuk
Waarderingen: sander3ssen