Goedemorgen,
Ik heb bij een klant van mij dit geplaatst :
* 1 x Cloudkey Unifi UCK G2 Plus
* 2 x Switch Unifi USW-Lite 8 PoE
* 2 x Accespoint Unifi U6+
Nu heeft de klant steeds verbindingsproblemen met de Iphone / Ipad.
ALs ik met Android telefoon of een normale laptop rond loop daar geen probleem.
Volgens de klant steeds geen internet of heel slecht internet
Wat kan ik hier aan doen ?
Moet ik extra aanpassingen doen voor een Iphone / Ipad / Apple ?
En vermoed ook dat ze te lang op een AP blijven hangen, voordat ze overspringen naar een andere AP.
Heb als bijlage instelling erbij gedaan hoe de AP is ingesteld
Kan iemand me hier mee helpen ?
Vast bedankt
Met vriendelijke groet,
Jürgen Poelakker
Poelkerink
Ik heb bij een klant van mij dit geplaatst :
* 1 x Cloudkey Unifi UCK G2 Plus
* 2 x Switch Unifi USW-Lite 8 PoE
* 2 x Accespoint Unifi U6+
Nu heeft de klant steeds verbindingsproblemen met de Iphone / Ipad.
ALs ik met Android telefoon of een normale laptop rond loop daar geen probleem.
Volgens de klant steeds geen internet of heel slecht internet
Wat kan ik hier aan doen ?
Moet ik extra aanpassingen doen voor een Iphone / Ipad / Apple ?
En vermoed ook dat ze te lang op een AP blijven hangen, voordat ze overspringen naar een andere AP.
Heb als bijlage instelling erbij gedaan hoe de AP is ingesteld
Kan iemand me hier mee helpen ?
Vast bedankt
Met vriendelijke groet,
Jürgen Poelakker
Poelkerink
Laatst bewerkt: