EDIT 08/01/2022 - 22:00: Topictitel tijdelijk aangepast ivm nieuwe vraag.
Hallo allen, wegens omstandigheden - revalidatie - tijdje onder de radar geweest, maar gelukkig weer terug van weggeweest, en dus is er veel parate kennis helaas ver weggezakt. Nu weet ik dat dit de sub is voor Unifi Protect, waar wil toch ook hier even vragen om hulp.
Kan iemand mij helpen om mijn UniFi UVC-G3-DOME weer te voorzien van een geldig ip-adres 192.168.1.25 (fallback was 192.168.1.20)
Ik heb een relatief oude Unifi G3 Dome die nu al meer dan 2 jaar werkt. Nu krijgt deze geen DHCP-adres meer en start hij gewoon op met een knipperende blauwe LED.
Wat ik heb geprobeerd:
Resetten: Houd de resetknop 10+ seconden ingedrukt, de camera start opnieuw op en krijgt nog steeds geen IP.
POR Recovery: ik heb de POR-hersteldocumentatie hier gevolgd: https://help.ui.com/hc/en-us/articles/205204040-UniFi-Video-Recovering-an-Inaccessible-Camera#3 de LED van de camera flitste snel 3 keer, opnieuw opgestart en het kreeg nog steeds geen IP en heeft alleen een knipperende blauwe LED.
Deze camera valt niet meer onder de garantie (Ubiquiti biedt slechts één jaar garantie per ondersteuningsteam), dus ik ben op zoek naar een oplossing zodat ik hem niet zomaar in de prullenbak hoef te gooien en een nieuwe moet bestellen.
Heeft iemand al eerder tips of met succes een G3 Dome hersteld?
Alvast bedankt voor het meedenken en -helpen!
Hallo allen, wegens omstandigheden - revalidatie - tijdje onder de radar geweest, maar gelukkig weer terug van weggeweest, en dus is er veel parate kennis helaas ver weggezakt. Nu weet ik dat dit de sub is voor Unifi Protect, waar wil toch ook hier even vragen om hulp.
Kan iemand mij helpen om mijn UniFi UVC-G3-DOME weer te voorzien van een geldig ip-adres 192.168.1.25 (fallback was 192.168.1.20)
Ik heb een relatief oude Unifi G3 Dome die nu al meer dan 2 jaar werkt. Nu krijgt deze geen DHCP-adres meer en start hij gewoon op met een knipperende blauwe LED.
Wat ik heb geprobeerd:
Resetten: Houd de resetknop 10+ seconden ingedrukt, de camera start opnieuw op en krijgt nog steeds geen IP.
POR Recovery: ik heb de POR-hersteldocumentatie hier gevolgd: https://help.ui.com/hc/en-us/articles/205204040-UniFi-Video-Recovering-an-Inaccessible-Camera#3 de LED van de camera flitste snel 3 keer, opnieuw opgestart en het kreeg nog steeds geen IP en heeft alleen een knipperende blauwe LED.
Deze camera valt niet meer onder de garantie (Ubiquiti biedt slechts één jaar garantie per ondersteuningsteam), dus ik ben op zoek naar een oplossing zodat ik hem niet zomaar in de prullenbak hoef te gooien en een nieuwe moet bestellen.
Heeft iemand al eerder tips of met succes een G3 Dome hersteld?
Alvast bedankt voor het meedenken en -helpen!
Laatst bewerkt: