Al enige tijd heb ik storing van mijn KPN TV via de experiabox v12.
Bedraad slechts 3 dingen aangesloten op de experiabox, de rest via een Unifi Switch.
Op de Unifi switch meerdere apparaten bedraad aangesloten, de rest via Wifi mbv 4 Unifi AP's.
Klachten die ik heb:
- TV hapert en valt daarna uit met melding stb-nmc-400 (verbindingsprobleem... TV zit dus rechtstreeks op de experiabox)
- TV 'terugkijken vanaf begin' werkt wel
- Experiabox web GUI extreem traag
- Sonos One's verdwijnen soms spontaan van de Sonos app
Bij het loshalen van de RODE netwerkkabel en het uitschakelen van alle randapparatuur die aan de Unifi switch en AP's hangen, keert de TV na enige tijd terug naar normaal (dwz geen haperen meer, Experiabox GUI normaal).
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?!? Er is iets dat stoort via de Unifi switch+AP's in het netwerk....

Bedraad slechts 3 dingen aangesloten op de experiabox, de rest via een Unifi Switch.
Op de Unifi switch meerdere apparaten bedraad aangesloten, de rest via Wifi mbv 4 Unifi AP's.
Klachten die ik heb:
- TV hapert en valt daarna uit met melding stb-nmc-400 (verbindingsprobleem... TV zit dus rechtstreeks op de experiabox)
- TV 'terugkijken vanaf begin' werkt wel
- Experiabox web GUI extreem traag
- Sonos One's verdwijnen soms spontaan van de Sonos app
Bij het loshalen van de RODE netwerkkabel en het uitschakelen van alle randapparatuur die aan de Unifi switch en AP's hangen, keert de TV na enige tijd terug naar normaal (dwz geen haperen meer, Experiabox GUI normaal).
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?!? Er is iets dat stoort via de Unifi switch+AP's in het netwerk....
