Beste,
Mijn eerste post hier. Ik draai al een tijdje probleemloos mijn setup (KPN glasvezel, waarbij de USG de Experiabox vervangt).
Sinds vandaag echter heb ik een probleem met één van mijn nanoHD APs.
Mijn AP was eerst aangesloten op mijn switch 'Zolder'. Vandaag heb ik deze rechtstreeks aangesloten op 'Meterkast'.
De AP is toen kortstondig online gekomen, echter na verloop van tijd om wat voor reden dan ook naar disconnected.
De kabel heb ik getest met een kabeltester en deze werkt zonder problemen.

Als ik in mijn controller 'Enable wireless uplink' aanzet, dan is de AP wel online en is deze AP verbonden aan AP-Woonkamer.
Ik zie dan dat de AP voeding (PoE) krijgt via de 'meterkast', maar via WiFi de uplink verkrijgt.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
CloudKey firmware: 2.0.24
Controller software: 6.0.43
UAP-nanoHD 5.43.19.12493
USG-3P 4.4.52.5363511 (vandaag geupdate)
US-8 5.43.18.12487
Mijn eerste post hier. Ik draai al een tijdje probleemloos mijn setup (KPN glasvezel, waarbij de USG de Experiabox vervangt).
Sinds vandaag echter heb ik een probleem met één van mijn nanoHD APs.
Mijn AP was eerst aangesloten op mijn switch 'Zolder'. Vandaag heb ik deze rechtstreeks aangesloten op 'Meterkast'.
De AP is toen kortstondig online gekomen, echter na verloop van tijd om wat voor reden dan ook naar disconnected.
De kabel heb ik getest met een kabeltester en deze werkt zonder problemen.

Als ik in mijn controller 'Enable wireless uplink' aanzet, dan is de AP wel online en is deze AP verbonden aan AP-Woonkamer.
Ik zie dan dat de AP voeding (PoE) krijgt via de 'meterkast', maar via WiFi de uplink verkrijgt.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
CloudKey firmware: 2.0.24
Controller software: 6.0.43
UAP-nanoHD 5.43.19.12493
USG-3P 4.4.52.5363511 (vandaag geupdate)
US-8 5.43.18.12487