Sommige gebieden hebben problemen met de snelheid na de upgrade, het is bekend bij ziggoik heb de router nu op een andere poort geprikt van de switch en dat scheelt idd. Heb nu dezelfde snelheid op mijn switch. Thanks!
Nu maar even met ziggo contacten voor de snelheid uit de connectbox
Toch niet de voormalige UPC gebieden.Sommige gebieden hebben problemen met de snelheid na de upgrade, het is bekend bij ziggo
weet je waar ik kan vinden welke gebieden dat zijn?Sommige gebieden hebben problemen met de snelheid na de upgrade, het is bekend bij ziggo
ben benieuwd wat er uitkomt. Ik heb een dergelijke situatie. Na opnieuw opstarten, netwerk opnieuw instellen. Nieuwe splitter vanuit de aop direct naar connectbox en en andere kabel naar versterker wel een verbetering maar kom niet boven de 195mbps uitMonteur is vandaag geweest, helaas was ik niet thuis dus maak ik een samenvatting......
Nieuwe AOP geplaatst, nieuwe kabel vanaf splitter naar versterker voor de TV’S .
een paar keer gelopen vanaf mijn huis naar de ziggo kast (ergens hier in de beurt).
resultaat...
niets is veranderd en volgens mijn zoon is de beste man 10jaar ouder geworden. Na reset keurig 300 Mbps maar na een paar minuten loopt terug naar 180. Hij ieg snapt het niet waarom.
aankomende maandag komt een nieuwe monteur, een zogenaamde senior-specialist, ben benieuwd
wordt vervolgd
Vervelend, ik ben ook benieuwd hoe zoiets opgelost wordt. Ik vraag me trouwens af hoe zo`n monteur dat meet (?) gaat ie dan simpelweg een laptop aan het modem hangen en naar www.ziggo.nl/speedtest ? En dan nog....ik dacht altijd dat de snelheden van Ziggo mede bepaald werden door het verkeer op de lijn (?). Ik merk hier wel verschillen gedurende de dag.Monteur is vandaag geweest, helaas was ik niet thuis dus maak ik een samenvatting......
Nieuwe AOP geplaatst, nieuwe kabel vanaf splitter naar versterker voor de TV’S .
een paar keer gelopen vanaf mijn huis naar de ziggo kast (ergens hier in de beurt).
resultaat...
niets is veranderd en volgens mijn zoon is de beste man 10jaar ouder geworden. Na reset keurig 300 Mbps maar na een paar minuten loopt terug naar 180. Hij ieg snapt het niet waarom.
aankomende maandag komt een nieuwe monteur, een zogenaamde senior-specialist, ben benieuwd
wordt vervolgd
Was dat een monteur in een Ziggo bus?Weet ik niet precies hoe en wat, hier nog steeds problemen (noord Holland). Ongeveer 2 weken terug ziggo melde dat buitendienst ingeschakeld was maar nog steeds hetzelfde, vandaag opnieuw contact met de chat maar nog steeds geen gehoord
ps: uiteindelijk gisteren via de chat iemand gesproken, volgens hem was de buitendienst klaar en de problemen opgelost. Modem gereset, eerste 10 minuten 100% snelheid maar daarna opnieuw naar 170 Mbps, dus niets is veranderd. Aankomende woensdag komt een monteur langs
Monteur gesproken paar weken geleden, zei dat een “huis monteur “ problemen niet kunnen oplossen omdat bekend was bij ziggo en gebeurde buiten het huisben benieuwd wat er uitkomt. Ik heb een dergelijke situatie. Na opnieuw opstarten, netwerk opnieuw instellen. Nieuwe splitter vanuit de aop direct naar connectbox en en andere kabel naar versterker wel een verbetering maar kom niet boven de 195mbps uit
Dat zijn dus de verkeerde. Die weten minder en hebben ook niet altijd de juiste tools bij zich.Nee, volgens mijn vrouw kwam in een witte bus zonder reclame.
zij vertelde ook dat constant aan het bellen was
Ja, mijn vrouw dacht precies hetzelfde, maar goed, we wachten geduldig tot maandagDat zijn dus de verkeerde. Die weten minder en hebben ook niet altijd de juiste tools bij zich.
Tis net of ze je zo'n call-center muts hebben gestuurd.
ben benieuwd wat er uitkomt. Ik heb een dergelijke situatie. Na opnieuw opstarten, netwerk opnieuw instellen. Nieuwe splitter vanuit de aop direct naar connectbox en en andere kabel naar versterker wel een verbetering maar kom niet boven de 195mbps uit