Lezers,
Sinds enkele weken ervaar ik problemen met met mijn internet. Op de Dream Router krijg ik meldingen opeenvolgend van high latency, packet loss en vervolgens een disconnect van de internet verbinding.
Wanneer ik Ziggo bel zien zij vanuit hun kant geen storingen of verlies. Ook is er een monteur langs geweest die de kabel heeft doorgemeten, ook dit was in orde.
In de zaak heb ik twee wifi netwerken, een voor de gasten en een voor het bedrijf. Hierover loopt het kassasysteem, hangen de ipads aan en ook 7 Sonos speakers. Deze zijn allemaal NIET bedraad aangesloten.
Mijn kennis is gelimiteerd, maar ik heb op dit moment geen idee meer wat de oplossing kan zijn en hoop dat jullie kunnen helpen.
Sinds enkele weken ervaar ik problemen met met mijn internet. Op de Dream Router krijg ik meldingen opeenvolgend van high latency, packet loss en vervolgens een disconnect van de internet verbinding.
Wanneer ik Ziggo bel zien zij vanuit hun kant geen storingen of verlies. Ook is er een monteur langs geweest die de kabel heeft doorgemeten, ook dit was in orde.
In de zaak heb ik twee wifi netwerken, een voor de gasten en een voor het bedrijf. Hierover loopt het kassasysteem, hangen de ipads aan en ook 7 Sonos speakers. Deze zijn allemaal NIET bedraad aangesloten.
Mijn kennis is gelimiteerd, maar ik heb op dit moment geen idee meer wat de oplossing kan zijn en hoop dat jullie kunnen helpen.