Ziggo klantenservice is ook op zondag bereikbaaris er ergens een handleiding om de USG te installeren zonder de ziggo modem op bridge mode te zetten?
Ziggo klantenservice is ook op zondag bereikbaaris er ergens een handleiding om de USG te installeren zonder de ziggo modem op bridge mode te zetten?
Ohhh, dat wist ik nietZiggo klantenservice is ook op zondag bereikbaar
En je Ziggo modem staat inmiddels in bridge mode ?Gisteren de USG aan de praat gekregen, het was idd niet zo moeilijk, maar...
ik ben niet echt onder de indruk van de performance.snelheid is juist naar beneden gegaan en netwerk is onstabiel geworden, zelfs met Amazon video en Netflix kreeg ik problemen. Vanochtend mijn zoon meerdere keer problemen met WiFi gehad, dus ik heb de USG eruit gehaald en nu alles werkt zoals het moet.
ik twijfel of aankomende weekend de USG nog een kans gaat geven maar waarschijnlijk gaat ie op marktplaats. Werkt met vlans is natuurlijk prachtig maar hier heb ik 2 guest netwerken gemaakr (1 voor gasten en 1 voor mijn IOT apparaten) en voor mij is het voldoende.
maakt dat zo veel uit dan?En je Ziggo modem staat inmiddels in bridge mode ?
Ik zeg niet dat het de oplossing is maar je sluit het omgekeerd ook niet uit dat het misschien wel de oorzaak is van de problemen. Dat sluit je wel uit door `m in bridge te zetten.maakt dat zo veel uit dan?
En smart queues ?Ik had idd IDS en IPS uitgeschakeld, verder meerdere tutorials gelezen voor de beste settings en ik gebruik de WiFi van de ziggo modem lang niet meer.